Basis opdracht:
(maximaal 50 punten)
goed (per onderdeel
10 punten)
voldoende (per onderdeel
5 punten)
onvoldoende (per onderdeel
2 punten)
Overleg aanpak:
Jullie hebben vooraf intensief gebrainstormd en overlegd over de aanpak. Er zijn afspraken gemaakt en de werkwijze is voor iedereen duidelijk.
Jullie hebben overleg gehad over de aanpak. Tijdens het brainstormen en het maken van afspraken zijn er wat dingen vergeten.
Jullie zijn eigenlijk veel te snel aan de slag gegaan. De brainstorm en het overleg over de aanpak zijn er een beetje bij ingeschoten.
Samenwerking:
De taken zijn eerlijk verdeeld. Jullie hebben gebruik gemaakt van elkaars kwaliteiten. Het liep als een trein!
De samenwerking verliep niet altijd vlekkeloos, maar we zijn er prima samen uitgekomen.
De samenwerking verliep moeizaam. Op zich niet erg, gebruik dit bij ‘reflectie’.
Originaliteit presentatie:
De presentatie verraste iedereen door de originele opzet.
De presentatie had een aantal creatieve elementen in zich.
De presentatie was inhoudelijk oké, maar niet bijster origineel.
Inhoud presentatie:
De inhoud van de presentatie was van een goed niveau. Leerlingen hebben er zeker iets van opgestoken. Er zijn duidelijke inhoudelijke keuzes gemaakt.
De presentatie had een aantal leerzame elementen in zich.
De presentatie was wel aardig, maar bracht weinig nieuws.
Reflectie:
Jullie hebben in kaart gebracht waar je sterk in bent en wat de leerpunten zijn voor jullie groepje.
Jullie geven aan hoe elk van jullie daar een andere keer rekening mee houdt.
Jullie hebben in kaart gebracht waar je sterk in bent en wat de leerpunten zijn voor jullie groepje
Jullie hebben geen leerpunten geformuleerd.